Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Vinica Restoration Druid (declined)

Gå ner

Vinica Restoration Druid (declined) Empty Vinica Restoration Druid (declined)

Inlägg  Vinica tis feb 15, 2011 9:48 pm

IRL-Information
Namn: Marcus
Ålder: 19
Sysselsättning(Skola/Jobb): Går som lärling inom elektriker branschen.
Vart bor du? Stockholm
Hur mycket spelar du i snitt per vecka: 5 till 6 timmar per dag ungefär, ibland mer ibland mindre.
Av 3 (Torsdag, Söndag och måndag) raid dagar i veckan, hur många kan du spela på?
Jag kan raida alla 3.


In-game Information
Karaktärens namn: Vinica

Armory link:

Talents: Motivera varför ni har just den här spec'en. Jag tycker om att heala och vara flexibel på samma gång. Älskar Healing Over Time systemet.

Välj en intressant boss, beskriv hur du spelar på den (Vilka spells och varför): Varje boss är unik och rolig på sitt sätt men om jag ska välja någon speciell blir det Omnitron, för dens konstanta skiftande. Veta när och hur jag använder mina Cooldowns. Tänka på Aoe och använda min mana på rätt sätt. Tranquility vid rätt tillfälle är guld värd även att använda Innervate på rätt person, (glyphad).

Vilka stats är viktiga för dig? (Tex Intellect, Agility, Haste etc) Börja med ditt bästa stats!
Intellect, Spirit, Mastery, crit/haste.

Professions och förklara varför du valde just dem: Herbalism & Alchemy. Valde dessa två för att jag tycker om att plocka blommor och fixa pottar och flasks. Ser det som en bonus för raids för det extra man får av dessa professions.

Nuvarande/senaste guild: Cool Cats

Anledning till att du har lämnat: Har inte lämnat ännu, tyvärr så kom vi inte så pass långt som vi önskade. 10/12 bossar. 2 stycken spelare har tagit beslutet att byta server för att prova på lite mera pvp och vissa andra vill fortsätta raida och satsa. Men vi kände att vi inte har tid för att hitta ersättning för dessa 2 och därför kommer vi att gå varsina vägar. Jag vill fortsätta raida.


Tidigare raid erfarenhet inom WoW
(om du har progressat mycket på en alt, lägg till namnet på den karaktären undertill)

Vanilla: Klarat Zg, Mc, halva Bwl och halva Aq 20/40.

The Burning Crusade: Allting upp t.o.m. Kalecgos i Sunwell.

Wrath of the Lich King: Tog ett break när Ulduar kom, annars t.o.m. Lich King.


Har du en fungerande mic?: Svar Ja
Kommer du våga använda denna?: Svar Ja
Har du mumble? (om ej, installerar du det tills första raiden?): Jag har mumble installerat.

Diverse frågor
Hur skyddar du ditt account? Byter lösenord regelbundet, byter även e-mail från och till.

Har du problem med progress wipes? Motivera. Jag har inga problem med det. Jag ser det som ett steg framåt för guilden och därmed accepterar det.

Vad har du med dig till en raid? Flasks och buff mat, Koncentration.

Vad är ditt nästa personliga mål i WoW? (Achievements, reputation, mounts etc). Mitt personliga mål är följande, Ha roligt när jag spelar men även göra progress i raids och komma framåt och inte trampa på samma ställe.

Känner du någon i Bacon? Nej

Vad förväntar du dig av Bacon? Att dessa regler ni skriver, dom ska ni följa också. Även att ni respekterar att jag har ett privat liv.

Vad spelar du för andra spel än WoW? Spelar lite Age of Empires när jag känner för det.

Hur håller du dig uppdaterad om din klass? Läser lite forum, kollar mmo, patch notes m.m.

Positivt och negativt om dig, vad kan vi tjäna på att ta in dig? Jag bitchar inte runt och respekterar beslut från högre poster, både i och utanför raids. Skriver jag att jag är online 18:45 för raid. Då är jag Online 18.45 för raid.

Tre personlighetsdrag som beskriver dig bra: Omtänksam Snäll men jag säger även vad jag tycker om det är något som är galet.

Hur ser dina planer ut för Cataclysm? Spela och ha roligt, uppnå mål, göra progress i raids, hitta nya vänner.

Accepterar du Bacons regler? Ja

Hur ser ditt UI ut? (Visa helst i en raid miljö, om det inte går, var säker på att visa ALLA hidden addons, så som DBM, NTK, etc. <-- Viktigt)
Lägg upp bilden på imageshack.us sedan länka url, ändra http till hxxp, annars försvinner länken när du postar.

hxxp://img692.imageshack.us/i/wowscrnshot011611204726.jpg/

Eftersom jag inte är i Combat när bilden är tagen så syns inte Dbm. Den har jag precis ovanför Recount och ser där allt som den ska visa.

// Vinica

Vinica
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Vinica Restoration Druid (declined) Empty Sv: Vinica Restoration Druid (declined)

Inlägg  Nalenia ons feb 16, 2011 1:44 am

Declined har tyvärr ingen plats för din klass just nu
Nalenia
Nalenia

Posts : 86
Join date : 10-11-05

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet