Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Warrior Dps / off tank

Gå ner

Warrior Dps / off tank Empty Warrior Dps / off tank

Inlägg  Fassan fre maj 13, 2011 1:10 am

RL-Information
Namn: Simon Hirvonen
Ålder: 25 år
Sysselsättning(Skola/Jobb): Ny examinerad marknadsförare vid Linnéuniversitet i Kalmar.
Vart bor du? Kalmar
Hur mycket spelar du i snitt per vecka:
Av 3 (Torsdag, Söndag och måndag) raid dagar i veckan, hur många kan du spela på? Jag kan spela alla dagar då jag inte har något jobb atm.


In-game Information
Karaktärens namn: Fassan
Armory link:
Talents: Motivera varför ni har just den här spec'en. Fury är ganska given då den ger mest dpsen arms vid aoe boss tillfällen.
Välj en intressant boss, beskriv hur du spelar på den (Vilka spells och varför): Nefarian är favoritbossen då det är en kombination av awareness och teamplay samtidigt som man har en del andra faktorer att tänka på så som interrupts med mera.
Vilka stats är viktiga för dig? (Tex Intellect, Agility, Haste etc) Börja med ditt bästa stats! Str - hit - exp cap - crit - haste - mastery
Professions och förklara varför du valde just dem: För tillfället har jag JC inte ännu uppskillat men det kan man fixa på en dag, mining för underlätta skillingen haft det tidigare för tanking, men kommer givetvis uppgradera till ett annat proffession som ger en bonusar. Exempelvis Blacksmiting
Nuvarande/senaste guild: Conflux, 10 man 12/12 achive samt 3/13 hc mode.
Anledning till att du har lämnat: Guilden har gått mer eller mindre inaktiv då spelare prioriterat annat här i livet.


Tidigare raid erfarenhet inom WoW
(om du har progressat mycket på en alt, lägg till namnet på den karaktären undertill)

Vanilla: Börja spela i slutet körde BWL, onyxia osv.

The Burning Crusade: BT cleared , MH cleared , SP 3 bossar nere.

Wrath of the Lich King: Lira aldrig WOTLK pga jobb och studier.


Har du en fungerande mic?: Yes
Kommer du våga använda denna?: Är marknadsförare så absolut.
Har du mumble? (om ej, installerar du det tills första raiden?): Har inte det, men kommer installera det.

Diverse frågor
Hur skyddar du ditt account? Kör authenticator.
Har du problem med progress wipes? Motivera. Whipes är en del av spelet och skulle man inte ha tålamodet så blir det aldrig någon progress.
Vad har du med dig till en raid? Allt som behövs, flasks, food buff, samt pre pots.
Vad är ditt nästa personliga mål i WoW? (Achievements, reputation, mounts etc)
Mitt personliga mål är att klara all content, reputation är ju givet då det krävs för att få bästa gear/enchants.
Känner du någon i Bacon? Nej, tyvärr. Vill gärna lära känna dock.
Vad förväntar du dig av Bacon? En rolig guild där raids ligger fokus samtidigt som man har roligt.
Vad spelar du för andra spel än WoW? Wow är teamplay, man krigar mot sig själv för att kunna prestera bättre oavsett fight. Teamplay är det som gör att man lyckas så man spelar mer eller mindre för guilden Smile
Hur håller du dig uppdaterad om din klass? Kollar alltid patch notes, mmo, elit jerks osv.
Positivt och negativt om dig, vad kan vi tjäna på att ta in dig? Positivt är att jag är en bra teamplayer, lätt för lära mig nya saker och kan ta konstruktiv kritik. Ni får en bra dpser/teamplayer som har bra attendance och awareness.
Tre personlighetsdrag som beskriver dig bra: positiv, energisk, kommunikativ.
Hur ser dina planer ut för Cataclysm?: Planerna är att kunna cleara all content och försöka prestera så bra som möjligt både i teamplay men även för min egen del.
Accepterar du Bacons regler? Ja det gör jag.

Hur ser ditt UI ut? (Visa helst i en raid miljö, om det inte går, var säker på att visa ALLA hidden addons, så som DBM, NTK, etc. <-- Viktigt) från min hunter gui, mer eller mindre lik min warriors gui.

Fassan
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Warrior Dps / off tank Empty Gui post, missa :)

Inlägg  Fassan fre maj 13, 2011 1:11 am


Fassan
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet