Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Naame(nytt namn: Wizlock), Destro Lock (Accpeted)

4 posters

Gå ner

Naame(nytt namn: Wizlock), Destro Lock (Accpeted) Empty Naame(nytt namn: Wizlock), Destro Lock (Accpeted)

Inlägg  naame fre feb 18, 2011 6:40 am

IRL-Information
Namn: Peter Naame
Ålder: 23
Sysselsättning(Skola/Jobb): Taxislusk ^^,
Vart bor du? Örebro
Hur mycket spelar du i snitt per vecka?: Oj, det diffar rätt mycket med tanke på jobbet, men i princip 50% av min fritid.
Av 3 (Torsdag, Söndag och måndag) raid dagar i veckan, hur många kan du spela på?
Det är nämligen så att jag nyligen blivit taxichaffis, håller på o bråkar om scheman osv.
Om c:a 3 veckor börjar jag på nytt jobb där chefen är en kompis sen månag år tillbaka, då får jag bestämma mitt egna schema...

Alltså kommer jag kunna styra rätt mycket med det schemat så summan av kardemumman, minst 90% av alla raids.


In-game Information
Karaktärens namn: Naame
Armory link: http://eu.battle.net/wow/en/character/chromaggus/naame/advanced
Talents: Destro/Affli. Ja, vad är motivationen? Jag har alltid älskat Destro och alltid hållt mig till det, i PvP kör jag affli, för ni vet nog alla hur ont en afflilock gör Very Happy. Kort och gott, destro passar min spelstil bäst och jag gör mest dmb med det.
Välj en intressant boss, beskriv hur du spelar på den (Vilka spells och varför): Cho'gall -> byta till affli-pvpspec. Howl of Terror på worship hjälper sjukt mycket. annars är det som vanligt, CoE på boss (om inte vi har substitut), sen: UA, Corr, BoA, Haunt, SBSBSB, UA, Haunt osv...

Tentakel-fas: Soulburn, Seed of corruption = Corr på alla i närheten. RoF

Tycker denna är en sjukt rolig boss.

När jag säger affli-pvp så är den liten PvE-inriktad, ni ser ifall ni kollar speccen, det enda jag byter är glyphs så äre klart.

Vilka stats är viktiga för dig? Hit -> Int -> haste -> crit/mastery
Professions och förklara varför du valde just dem: Tailor/Engi, Tailor är den mest givande caster-professionet just nu, och engi för hjälmen, misstänker starkt att jag kommer byta engineering om inte dom hittar på nått kul med cogwheels i kommande patchar
Nuvarande/senaste guild: <Nemesís>
Anledning till att du har lämnat: Dom raidar onsdagar - Jag jobbar onsdagar. 10man = fredagar/lördagar - Jag kommer jobba varje fre/lör resten av mitt liv ^^,

Annars ett sjukt bra guild. Men är jävligt trött på att vara alliance, herrejävlar vad surt det är.


Tidigare raid erfarenhet inom WoW
Oj, detta är en rätt ny karaktär, jag o Crummy RaFade upp den under december månad.
Mitt förra konto har jag gett bort, vad han nu kallar min förra lock har jag ingen aning om.

Vanilla: Ingenting

The Burning Crusade: Mestadels PvP, annars kara o vanliga HCs, jag var rätt ny i slutet mot TBC.

Wrath of the Lich King: Naxx - FULL, Ulduar - FULL (aldrig yogg på HC), ToC - Full, 2/5 HC (med <Adjective), ICC 10/12 25m HC/11/12 25m HC. All denna progress var med <Adjective>, där spelade jag innan jag började spela i <Sloth>.

Cataclysm: Allt förutom Al'akir i 25m (kollar ni achivements så missar jag chimareon, jag var med under det raidet men gjorde det idiotiska misstaget att releasa, detta var när GM sagt wipe it, men vi fick ner skiten ändå, lite surt.... men men)


Har du en fungerande mic?: Självklart
Kommer du våga använda denna?: Absolut! =)
Har du mumble?: Jag är väl bekant med mumble och har det installerat.

Diverse frågor
Hur skyddar du ditt account? Byter pass rätt så ofta, säkra lösen ofc.
Har du problem med progress wipes? Självklart inte, om man oneshottar allt blir spelet tråkigt istället. Jag ger mig inte i första taget och kommer alltid med eventuella lösningar eller saker vi kan prova.
Vad har du med dig till en raid? Flasks, mat, goblin bbq om det skulle behövas. Repairbots har jag alltid färdiga o redo för raids.

En annan viktig sak är info om raiden vi kör.
Jag dyker inte upp om inte jag är redo att tillochmed förklara taktiker för folk.

Allt som faller inom kategorin: Läxa!

Vad är ditt nästa personliga mål i WoW? Att göra snöänglar på deathwings döda kropp (tihihihi)
Känner du någon i Bacon? Oj, känner nog en hel del grappar o sejjer hos er, spelade som sagt med <Sloth> innan, så alla som kommer där ifrån känner jag.
Vad förväntar du dig av Bacon? Sköna raids med mycket skratt och gråt.
Vad spelar du för andra spel än WoW? Inget faktiskt....
Hur håller du dig uppdaterad om din klass? Warlocks den-forumet, EJ, Arena-junkies.
Positivt och negativt om dig, vad kan vi tjäna på att ta in dig? Skön kille som kan ta skämt, många av er som spelat med mig vet hur jag funkar och det ni tjänar är en grym spelare med många ess i ärmen. Negativt är väl min ragemode när människor gör samma fel femtonhundra gånger
Tre personlighetsdrag som beskriver dig bra: Öppensinnig, Tar saker med en klackspark, Seriös när det behövs.
Hur ser dina planer ut för Cataclysm?: Tror jag svarade på detta i personliga mål-frågan =)
Accepterar du Bacons regler? Självklart

Hur ser ditt UI ut? Skiftar mellan 2 UIs, nr 2 är det jag kommer att raida med.
UI 1
UI 2



Jag kommer factionchangea idag, kommer vara goblin för extra haste
afro


Senast ändrad av Nalenia den lör feb 19, 2011 12:59 am, ändrad totalt 7 gånger (Orsak för redigering : fixat och donat)

naame

Posts : 5
Join date : 11-02-18

Till överst på sidan Gå ner

Naame(nytt namn: Wizlock), Destro Lock (Accpeted) Empty Sv: Naame(nytt namn: Wizlock), Destro Lock (Accpeted)

Inlägg  naame fre feb 18, 2011 9:20 am

Nya namn:

Wizlock på lock
Wizadin på pala =)

naame

Posts : 5
Join date : 11-02-18

Till överst på sidan Gå ner

Naame(nytt namn: Wizlock), Destro Lock (Accpeted) Empty Sv: Naame(nytt namn: Wizlock), Destro Lock (Accpeted)

Inlägg  Drefan fre feb 18, 2011 12:29 pm

Bra apply, skön kille och bra raider som jag känner från <sloth> tiden.
Han får tummen upp från mig Smile
Lycka till!
Drefan
Drefan

Posts : 6
Join date : 11-02-12
Location : Sundsvall, Sweden

Till överst på sidan Gå ner

Naame(nytt namn: Wizlock), Destro Lock (Accpeted) Empty Sv: Naame(nytt namn: Wizlock), Destro Lock (Accpeted)

Inlägg  Crummy fre feb 18, 2011 2:24 pm

Riktigt duktig spelare, bra lock. Kan sina binds utan o innan.
Dessutom funkar han bra till att hacka på! ^^
Har min Vote
Crummy
Crummy

Posts : 8
Join date : 11-02-08

Till överst på sidan Gå ner

Naame(nytt namn: Wizlock), Destro Lock (Accpeted) Empty Sv: Naame(nytt namn: Wizlock), Destro Lock (Accpeted)

Inlägg  Nalenia lör feb 19, 2011 12:58 am

Accepted
Nalenia
Nalenia

Posts : 86
Join date : 10-11-05

Till överst på sidan Gå ner

Naame(nytt namn: Wizlock), Destro Lock (Accpeted) Empty Sv: Naame(nytt namn: Wizlock), Destro Lock (Accpeted)

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet