Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Bulas, Druid, Balance (Declined)

Gå ner

Bulas, Druid, Balance  (Declined) Empty Bulas, Druid, Balance (Declined)

Inlägg  bULAS sön feb 06, 2011 6:59 pm

IRL-Information
Namn: Thommy Berg
Ålder: 29
Sysselsättning(Skola/Jobb): Kock på Vänersborgs kommun
Vart bor du? Vänersborg
Hur mycket spelar du i snitt per vecka: oj, sitter i princip 4 timmar / dag, dvs minst 21 timmar i veckan
Av 3 (Torsdag, Söndag och måndag) raid dagar i veckan, hur många kan du spela på? kan raida alla av dom dagarna och även mer om det skulle bli aktuellt


In-game Information
Karaktärens namn: Bulas
Kod:
hxxp://eu.battle.net/wow/en/character/chromaggus/bulas/simple

Talents: Motivera varför ni har just den här spec'en. Balance, för att det är en väldans rolig spec, plus att den gör ganska ont =)

Välj en intressant boss, beskriv hur du spelar på den (Vilka spells och varför): Har bara gjort BH i cata, och det är ju den enklaste bossen hittills med tanke på att man bara behöver stå vid sidan av argaloth och facerolla =) förutom då vif 66/33% då man ska springa runt som en nackad kyckling och akta sig för elden

Vilka stats är viktiga för dig? (Tex Intellect, Agility, Haste etc) Börja med ditt bästa stats! Int är ju överlägset bäst (när man är hitcappad), då de ger både större manapool och mer spellpower, sedan får jag nog säga att mastery och haste kommer på delad 2:a plats

Professions och förklara varför du valde just dem: Enchanting, för att kunna lägga enchant på ringar, och hjälpa guildisar med enchant. Den 2:a är skinning, och det har jag för att tjäna guld, och extra crit skadar aldrig Wink

Nuvarande/senaste guild: Mitt nuvarande guild heter Cool Cats

Anledning till att du har lämnat: dom vill bara ha "toppade" raider på 10 man och släpper inte in andra folk i raidsen


Tidigare raid erfarenhet inom WoW
(om du har progressat mycket på en alt, lägg till namnet på den karaktären undertill)

Vanilla: i Vanilla raidades mycket på min gamla Rogue som hette Bulas på den tiden, och vi skulle precis starta med BWL när folk började göra uppehåll

The Burning Crusade: i BC kom vi hela långa vägen till Tempest Keep och Kael, men lyckades inte plocka honom

Wrath of the Lich King: när WOLTK kom så raidade jag med guilden upp till Ulduar, och sedan sprack guildet, och så pugade jag TOC 25 manna


Har du en fungerande mic?: Självklart
Kommer du våga använda denna?: Kommer nog va lite blyg i början, men de släpper ^^
Har du mumble? (om ej, installerar du det tills första raiden?): yesh

Diverse frågor
Hur skyddar du ditt account? Authenticator i mobilen

Har du problem med progress wipes? Motivera. nej, jag anser att wipe and learn är en del av spelet

Vad har du med dig till en raid? ett glatt humör, flasks, kunskap om bossar

Vad är ditt nästa personliga mål i WoW? (Achievements, reputation, mounts etc) att få börja raida igen, har fått ut de mesta man kan få utanför raids

Känner du någon i Bacon? nej, inte än iaf ^^

Vad förväntar du dig av Bacon? massa gratis epixx Wink nedå men ett glatt bemötande

Vad spelar du för andra spel än WoW? CoD MW1 & 2

Hur håller du dig uppdaterad om din klass? läser patchnotes

Positivt och negativt om dig, vad kan vi tjäna på att ta in dig? finns inget och förlora på och ta in mig, är nästan alltid glad och positiv

Tre personlighetsdrag som beskriver dig bra: 1, är som sagt nästan alltid glad och positiv. 2, målmedveten. 3, en jävel på och laga GOD mat ^^

Hur ser dina planer ut för Cataclysm?: Hitta ett bra guild som raidar med god sammanhållning,

Accepterar du Bacons regler? Självklart gör jag det

Mitt UI: hxxp://img141.imageshack.us/i/wowscrnshot011511220258.jpg/



bULAS
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Bulas, Druid, Balance  (Declined) Empty Sv: Bulas, Druid, Balance (Declined)

Inlägg  bULAS sön feb 06, 2011 7:01 pm

det kan va så att min pvp spec visas på armory, men vill ni se main spec´en med gear, så är de bara att hojta till ingame

bULAS
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Bulas, Druid, Balance  (Declined) Empty Sv: Bulas, Druid, Balance (Declined)

Inlägg  Nalenia mån feb 07, 2011 3:41 am

Declined
Nalenia
Nalenia

Posts : 86
Join date : 10-11-05

Till överst på sidan Gå ner

Bulas, Druid, Balance  (Declined) Empty Sv: Bulas, Druid, Balance (Declined)

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet