Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Pozeidon - Enhancement Shaman (Declined)

2 posters

Gå ner

Pozeidon - Enhancement Shaman  (Declined) Empty Pozeidon - Enhancement Shaman (Declined)

Inlägg  dennis tis feb 15, 2011 7:39 pm

IRL-Information
Namn: Dennis Ljungberg
Ålder: 17år
Sysselsättning(Skola/Jobb): Jag studerar / Tränar (boxning/gym)
Vart bor du? I Billesholm som ligger i Skåne
Hur mycket spelar du i snitt per vecka: ca 35timmar
Av 3 (Torsdag, Söndag och måndag) raid dagar i veckan, hur många kan du spela på? Jag kan spela på alla. kan dock hända att jag kanske kommer lite sent på måndagar då jag har Boxnings-träning.


In-game Information
Karaktärens namn: Pozeidon
Armory link: http://eu.battle.net/wow/en/character/chromaggus/pozeidon/simple
Talents: Motivera varför ni har just den här spec'en. Jag spelar som enhancement eftersom det är en väldigt explusiv specc, jag tycker att jag får ut mycket dmg från den och samtidigt bra med cc/interupt. Har alltid lirat som enhancement gällande mainspecc och kan då den speccen som bäst.