Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Pozeidon - Enhancement Shaman (Declined)

2 posters

Gå ner

Pozeidon - Enhancement Shaman  (Declined) Empty Pozeidon - Enhancement Shaman (Declined)

Inlägg  dennis tis feb 15, 2011 7:39 pm

IRL-Information
Namn: Dennis Ljungberg
Ålder: 17år
Sysselsättning(Skola/Jobb): Jag studerar / Tränar (boxning/gym)
Vart bor du? I Billesholm som ligger i Skåne
Hur mycket spelar du i snitt per vecka: ca 35timmar
Av 3 (Torsdag, Söndag och måndag) raid dagar i veckan, hur många kan du spela på? Jag kan spela på alla. kan dock hända att jag kanske kommer lite sent på måndagar då jag har Boxnings-träning.


In-game Information
Karaktärens namn: Pozeidon
Armory link: http://eu.battle.net/wow/en/character/chromaggus/pozeidon/simple
Talents: Motivera varför ni har just den här spec'en. Jag spelar som enhancement eftersom det är en väldigt explusiv specc, jag tycker att jag får ut mycket dmg från den och samtidigt bra med cc/interupt. Har alltid lirat som enhancement gällande mainspecc och kan då den speccen som bäst.
Välj en intressant boss, beskriv hur du spelar på den (Vilka spells och varför):Magmaw tycker jag är en rolig/lättlärd boss. Jag spelar på det viset att jag använder totemsen [Searing Totem] [Strength of Earth Totem] [Windfury Totem] och [Healing Stream Totem] baserat på vilka totems de andra shamansen använder. Jag startar min dps med [Unleash Elements] som då gör [Flame Shock] starkare. där efter så använder jag [Lava Lash] och om jag redan då har fått fram 5 stacks av Maelstrom Weapon så så drar jag [Lightning Bolt] om jag dock inte har 5stacks tar jag istället och använder [Stormstrike] då jag är säkrad 5 stacks och kan använda [Lightning Bolt]. Efter denna rotation så drar jag [Feral Spirit] och det är då de mesta utav min Rotation. en liten extra sak är då att jag även använder min instant cast till att lägga fram [Healing Rain] om jag ser att det tas väldigt mycket aoe dmg.
Vilka stats är viktiga för dig? (Tex Intellect, Agility, Haste etc) Börja med ditt bästa stats! Agility (crit) > Hit > Expertise > Mastery
Professions och förklara varför du valde just dem: Jewelcrafter/Miner. valde dessa för det är både ett bra sätt att genom mining farma pengar, och genom Jc att spara pengar eftersom jag gör mina egna gems. och jc är även omtyckt av guildmembers / vänner som också får det billigare.
Nuvarande/senaste guild: Violaters
Anledning till att du har lämnat: Tycker att guilden har svårt för att progressa och en del av folket har så att säga ingen Fokus och tar det inte på allvar alls.


Tidigare raid erfarenhet inom WoW
(om du har progressat mycket på en alt, lägg till namnet på den karaktären undertill)

Vanilla: Startade i slutet utav denna tid och han inte med något inom Raid.

The Burning Crusade: Jag gjorde dom första puggbara raidsen så som kara gruul någon boss i Za. inget stort.

Wrath of the Lich King: Då var det följande Onyxia´s lair 25-10 / Os 25-10 / EoE 10 / Ulduar 10 / Icc 25-10 dock inte Kingslayer.


Har du en fungerande mic?: Ja
Kommer du våga använda denna?: Självklart
Har du mumble? (om ej, installerar du det tills första raiden?): Japp jag har alla tänkbara Komunikations program.

Diverse frågor
Hur skyddar du ditt account? Bytar pass väldigt ofta.
Har du problem med progress wipes? Motivera. Nej, har fått väldigt mycket träning med mitt tålamod genom äldre guilder som ofta hade wipefest. 3-5 timmars wipe som exempel är något jag kan leva med.
Vad har du med dig till en raid? Buffmat - Flask - Pots - Och Bra dps.
Vad är ditt nästa personliga mål i WoW? (Achievements, reputation, mounts etc) Att få ner så mycket som möjligt gällande Cata.
Känner du någon i Bacon? Ja min kusin som då är Bhagwan (Holy Pala)
Vad förväntar du dig av Bacon? Jag förväntar mig att guilden är så trevlig & social som jag har fått höra. Att progressa så mycket som möjligt. Att alla gör sitt bästa gällande raids och alltid tar med nödvändiga accsesoarer så som Buffmat flasks ock pots.
Vad spelar du för andra spel än WoW? Inga
Hur håller du dig uppdaterad om din klass? Kollar ofta forums gällande Shamaner, kollar alltid upp patcher gällande vad som nerfas/buffas.
Positivt och negativt om dig, vad kan vi tjäna på att ta in dig? Jag är en trevlig person som har ett bra tålamod och Oftast på glatt humör. Jag kommer ofta med förslag gällande progress eller liknande saker, mina förslag kanske inte alltid går igenom men jag försöker iallafall. hjälper alltid till gällande instancer, quest, hjälper till att fixa Flask om det behövs (main=alchemist) jag har fått bra kritik i de äldre guilderna iallafall. En negativ sak är att jag inte gillar att joina raids och vara tvungen att använda min offspecc för dps kanske är full, men om det är ngt jag måste så gör jag självklart det utan gnäll.
Tre personlighetsdrag som beskriver dig bra: En trevlig kille som gillar utmaningar. Jag bråkar inte med guildmembers eller gör någon irriterad utan är allmänt lugn. Kan bli sur ifall folk ljuger/ninjar.
Hur ser dina planer ut för Cataclysm?: Att komma så längt inom Cata som möjligt gällande Bossar. Ha en trevlig och social raidguild som preogressar väldigt bra.
Accepterar du Bacons regler? Ja

Hur ser ditt UI ut? (Visa helst i en raid miljö, om det inte går, var säker på att visa ALLA hidden addons, så som DBM, NTK, etc. <-- Viktigt)
Lägg upp bilden på imageshack.us sedan länka url, ändra http till hxxp, annars försvinner länken när du postar hxxp://img832.imageshack.us/i/wowscrnshot021311234923.jpg/
PS – Har Raidat med er i 25man BoT om ni kommer ihåg mig.
Om det är något annat ni skulle vilja veta så skriv gärna till mig in game.
Med vänliga hälsningar Dennis ljungberg

dennis

Posts : 2
Join date : 11-02-14

Till överst på sidan Gå ner

Pozeidon - Enhancement Shaman  (Declined) Empty Sv: Pozeidon - Enhancement Shaman (Declined)

Inlägg  Nalenia ons feb 16, 2011 1:43 am

Declined
Nalenia
Nalenia

Posts : 86
Join date : 10-11-05

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet