Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Cones - Unholy DK (Accepted)

2 posters

Gå ner

Cones - Unholy DK (Accepted) Empty Cones - Unholy DK (Accepted)

Inlägg  Conees lör feb 12, 2011 6:01 pm

IRL-Information
Namn:
Albin Persson

Ålder:
16bast, fyller 17 i oktober.

Sysselsättning(Skola/Jobb):
Jag går första året på Mikael Elias Gymnasiet här i sundsvall.

Vart bor du?
Sundsvall

Hur mycket spelar du i snitt per vecka:
Spelar ett X-antal timmar per vecka, varierar en hel del, men den mesta tiden går åt att sitta här framför skärmen med wow igång! - Dock så har jag en flickvänn som man måste passa in men då jag inte är med na eller nå polare så äre wow som gäller!

Av 3 (Torsdag, Söndag och måndag) raid dagar i veckan, hur många kan du spela på?
Jag kan spela alla 3dagar utan svårigheter, men kanske sker något undan tag som tex nu på måndag då det är alla hjärtans dag, som ska tillbringas med flickvännen och inte här framför skärmen Wink

In-game Information
Karaktärens namn: Cones

Armory link:

Talents: Motivera varför ni har just den här spec'en.
Jag har suttit å klurat ut denna specc på egen hand via min Android App på skoltid, suttit och klurat över vad som skulle vara bra och inte bra, tycker själv jag lyckats klurat ut en bra specc som jag själv kan hantera och gillar den riktigt mycket. Jag kör just Unholy för att jag kan dess rotation och alltid gillat Unholy mera, spelade det även en del under WOTLK. Jag menar, vem gillar inte att sprida sjukdomar Wink Dock så har jag 2st Talent points jag forttfarande är lite osäker av, har lagt ut dem på "Hand of Doom" just nu, som minskar Strangulate CDn med 1minut, kan hjälpa till för att få ner en mob eller dylikt, eller en extra interrupt eftersom den har en kort CD. Dock så håller jag fortfarande på att testa runt vad jag själv gillar så respeccar lite då och då.

Välj en intressant boss, beskriv hur du spelar på den (Vilka spells och varför):
Har inte riktigt spelat någon speciell intressant boss på denna gubbe, men dom bossarna jag lirat nu under Cataclysm och Wotlk så följer jag min rotation till max, fokuserar på sakerna som sker runt om, om man ska akta sig dit eller hit eller om man ska springa ut pga debuffs etc. samtidigt som jag ligger å trycker ut min rotation + att jag är alltid redo med interrupts.

Vilka stats är viktiga för dig? (Tex Intellect, Agility, Haste etc) Börja med ditt bästa stats!
Strength >Hit(Till capen) > Haste > Mastery > Expertise (Till capen) > Crit > Agility

Professions och förklara varför du valde just dem:
Skinning: För tillfället så har jag maxad skinning för penga farmning + lite extra critt, dock så är inte det mitt bästa stats men det duger just nu för mig.
Leatherworking: Skaffade den under Wotlk för att jag är en halv snål kille så tänkte att en "gratis" legg enchant och en fin enchant på bracers skulle inte sitta helt fel. Så ska skilla upp den lite snabbt och gå med en 130+ strength enchant på bracers.
Nuvarande/senaste guild:
Bacon in Slot

Anledning till att du har lämnat:
Är för tillfället bara Friend rank - Som bror till Tösn och är bra sugen på att börja raida igen!

Tidigare raid erfarenhet inom WoW
(om du har progressat mycket på en alt, lägg till namnet på den karaktären undertill)

Vanilla:
Under Vanilla tiden var jag inte gammal men tacka fan för att jag satt å nötte! Dock så gick det inte så bra. Dock fick jag ner Ragnaros med Dilaya's hunter.. hehe Wink

The Burning Crusade:
Under TBC så slaktade jag igenom Karazhan, Gruul, Magtheridon, 3-4 Bossar i SSC, 1 i TK. Var även då ung, även fast jag är det fortfarande så var jag yngre då!
Sen under patcherna som började närma sig WOTLK så fick jag ner SSC fram till vashj, alla i TK, hela MH och även fram till Mother i BT. dock tycker jag inte att det räknas som kills eftersom det bara var att springa igenom.
(Dom där killsen osv skedde på min warrior "Sortd" och min mage "Babomo" och min präst "Bakombusken" som är alliance och ligger på Dragonmaw)

Wrath of the Lich King:
Under Wotlk så började jag att raida på engång jag dingade 80, tog ner hela naxx för att sedan börja dra igenom alla achievs, men fixade mig min nuvarande flickvän och kände att hon behövde mer tid än det jag kunde ge henne just då (raidade en hel del) sen så kom jag in en RL kompis guild som social och har varit det sedan ulduar tiden fram tills nu.
Jag fick ner Malygos också, med en pug där i början av Wotlk, var riktigt kul att se att man kunde ta han med en pug i början. Smile
Sartharion fick jag också ner, dock utan 3 drakar. Fick ner han med 2 men inte mer, eftersom jag var social rank så puggade jag ner det mesta.
Men jag fick nästan ner alla bossar i Ulduar förutom General Vezax, Yogg och Alagon.
Fick även ner ToGC 4/5 och ToC 5/5.
Sen i ICC så fick jag ner 12/12 i 10/25 manna och 10/12 HC i 10man, fick även ner en del bossar i 25manna heroic också!
(Detta skedde på min DK "Cones" och min Warrior "Sortd" min Präst "Bakombusken" min Shaman "Elaackk" )

Har du en fungerande mic?:
Ja det har jag

Kommer du våga använda denna?:
Självfallet

Har du mumble? (om ej, installerar du det tills första raiden?):
Ja det har jag!

Diverse frågor
Hur skyddar du ditt account?
Jag byter mitt lösenord lite då och då + så har jag en Authenticator!

Har du problem med progress wipes? Motivera.
Nej absolut inte, det är något man måste vara med om, det som gör raids till raids imo!

Vad har du med dig till en raid?
Ett glatt humör och min hjärna är ju självklart, men jag har även med mig. Strength Flasks och pots samt Strength mat!

Vad är ditt nästa personliga mål i WoW? (Achievements, reputation, mounts etc)
Mitt nästa mål inom WoW är att få börja raida med min bror som jag nu velat ett bra tag, bortsett från det så är mitt nästa mål att få ner så många bossar som går för tillfället på både Heroic och Normal.

Känner du någon i Bacon?
Ja, jag känner en hel del folk. (Iallafall dom som kommer ifrån Best in Slot) Där min brorsa(Tösn) och hans polare drog ihop en guild, så vet iprincip vilka dom flesta ifrån den guilden är. Har även nu spelat lite heroics med folk ifrån Bacon, men kan inte säga att jag känner dom.

Vad förväntar du dig av Bacon?
Jag förväntar mig en trevlig svensk guild som kommer ha trevliga progress kvällar tillsammans och även en guild som vill komma någon vart inom raidandet.

Vad spelar du för andra spel än WoW?
Spelade en hel del CS förut, men nuför tiden är det bara WoW som gäller Smile

Hur håller du dig uppdaterad om din klass?
Jag läser kommande patchnotes, kollar på mmo-champion och följer även trådar på Elitistjerks för att kolla vad som sker.

Positivt och negativt om dig, vad kan vi tjäna på att ta in dig?
Jag är en riktigt spelnörd då det väl gäller, fokuserar till max och läser på det som krävs och taggar fullt ut!
Negativa grejer.. Att jag fortfarande går i skolan och kan möjligtvis få hoppa över en raid för att jag har ett viktigt prov eller något liknande dagen efter som jag måste plugga extra mycket till.. Annars så pluggar jag innan raidtid Smile

Tre personlighetsdrag som beskriver dig bra:
- Fokuserad
- Glad
- Sammarbetsvillig

Hur ser dina planer ut för Cataclysm?:
Mina planer för cataclysm är att spela hela expansionen ut, som jag nu gjorde i Wotlk mer eller mindre, även fast jag vara var social rankad i guildet så nötte jag på bra endå! Wink
Samt få ner alla Raid bossar som kommer nu under Cataclysm och så är mina planer att jag ska få en riktigt kul tid framför datan!

Accepterar du Bacons regler?
Ja det gör jag, men denna gubbe är riktigt ny dingad till 85 (Fick faktiskt upp den igår kväll) så har jag därför inte haft så mycket tid att få ihop gearen, enchants etc vet jag att alltid ska ligga på sakerna vad en det är för item, och dom kommer dom kommer, tänkte få iväg mina gröna skit saker innan.

Hur ser ditt UI ut? (Visa helst i en raid miljö, om det inte går, var säker på att visa ALLA hidden addons, så som DBM, NTK, etc. <-- Viktigt)
Har ingen UI in raid Action, men försökte få med mina addons, annars så har jag DBM, Omen, Xperl, Grid, Atlasloot.
hxxp://img23.imageshack.us/i/53803387.jpg/


MVH Cones Very Happy
Very Happy

Conees
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Cones - Unholy DK (Accepted) Empty Sv: Cones - Unholy DK (Accepted)

Inlägg  Cones lör feb 12, 2011 8:12 pm

måste bara lägga till att jag har en till 85 vid namn Bakombush som ligger på Dragonmaw Alliance, med den har jag tagit 3/12 bossar i raids Smile

Cones

Posts : 1
Join date : 11-02-12

Till överst på sidan Gå ner

Cones - Unholy DK (Accepted) Empty Sv: Cones - Unholy DK (Accepted)

Inlägg  Nalenia sön feb 13, 2011 5:57 pm

Accepted!
Nalenia
Nalenia

Posts : 86
Join date : 10-11-05

Till överst på sidan Gå ner

Cones - Unholy DK (Accepted) Empty Sv: Cones - Unholy DK (Accepted)

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet