Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Nanek, Retribution paladin (Accepted)

Gå ner

Nanek, Retribution paladin (Accepted) Empty Nanek, Retribution paladin (Accepted)

Inlägg  Nanek sön feb 13, 2011 7:25 am

IRL-Information
Namn: Levi Ivarsson

Ålder: 20

Sysselsättning(Skola/Jobb): Arbetslös för tillfället men söker jobb aktivt.

Vart bor du? Sotenäs (liten håla ungefär 15 mill norr om Göteborg)

Hur mycket spelar du i snitt per vecka:20-30 timmar

Av 3 (Torsdag, Söndag och måndag) raid dagar i veckan, hur många kan du spela på? kan spela på alla dagar Smile


In-game Information

Karaktärens namn: Nanek

Armory link: Kan tyvärr inte länka armory, det verkar ha vart nere flera dagar :s Nanek på Draenor iaf om det skulle funka för någon av er Smile (vet att det mesta av gearet inte är enchantat osv men det har varit min offspec och körde den endast ett par bossar, kommer fixas asap om jag blir acceptad dock)

Talents: Det finns egentligen inte mycket man kan ändra på i någon spec för tillfället, det mesta är ganska självklart och kan egentligen bytas ut beroende på hur ens raid ser ut.. Skulle t.ex kunna ta Guardian's Favor för att få HoP på kortare CD vilket kan leda till färre raid-deaths. Även Sacred Shield som jag kan tänka mig är väldigt bra för Chimaeron HC.

Välj en intressant boss, beskriv hur du spelar på den (Vilka spells och varför): Skulle kunna ta vilken boss som helst, men börjar oftast med Cooldowns (vingar, guardian) och bygger upp 3 Holy power med Crusader strike, tar Inquisition och bygger upp 3 Holy power till, då brukar jag ta zealotry för att kunna spamma Templar's verdict och sista Zealotry proccen brukar gå åt till en ny inquisition buff. Använder Exorcism när den proccar osv..

Vilka stats är viktiga för dig? Nu med den nya mastery skulle jag nog vilja säga att det går i ungefär denna ordningen Hit(under cap)>Strength>Mastery>Expertise

Professions och förklara varför du valde just dem: För tillf'llet har jag Mining och JC. Har varit MT i ett guild så därför tog jag mining (hp) och JC ger ju awesome gems.. Men har funderingar på att gå över från Mining till Alchemy eller möjligtvis Engineering..

Nuvarande/senaste guild: Unknown

Anledning till att du har lämnat: Ledarskapet i guilden har bestämt sig för att sluta spela wow och börja om på nytt i ett annat spel så guilden ska disbanda.


Tidigare raid erfarenhet inom WoW
(om du har progressat mycket på en alt, lägg till namnet på den karaktären undertill)

Vanilla: Ingen.

The Burning Crusade: Körde upp till M'uru på en shaman som jag sålde när jag kört igenom T7 content.

Wrath of the Lich King: Efter T7 slutade jag spela ett tag, tyckte spelet hade blivit för lätt.. Kom tillbaka sent i ICC-eran och körde igenom 11/12 icc25hc på en mage med namn Achrya på Draenor. Började levla denna paladin ett litet tag innan cata.


Har du en fungerande mic?: Ja

Kommer du våga använda denna?: Självklart Wink

Har du mumble? (om ej, installerar du det tills första raiden?): Nej det har jag inte, men ja det skulle inte vara något problem Smile

Diverse frågor
Hur skyddar du ditt account? Authenticator

Har du problem med progress wipes? Progress wipes är det som gör detta spelet värt att spela i mina ögon, om en boss går ner för snabbt tycker jag det är en ganska tråkig boss eftersom vi knappt behövde träna på den..

Vad har du med dig till en raid? Flask+raid food och pots. Offspec gear ifall det skulle behövas Smile

Vad är ditt nästa personliga mål i WoW? 13/13 HC och att orka få upp Archeology till 525..

Känner du någon i Bacon? Tyvärr gör jag nog inte det Sad

Vad förväntar du dig av Bacon? Ett stabilt guild där man kan lära känna lite nytt folk och förhoppningsvis göra lite progresss Smile

Vad spelar du för andra spel än WoW? COD:MW2 på Xbox då o då.. inget annat..

Hur håller du dig uppdaterad om din klass? Oftast via EJ.

Positivt och negativt om dig, vad kan vi tjäna på att ta in dig? Jag är en trevlig snubbe, gör alltid mitt allra bästa och har 100% fokus i raids. Ni kan tjäna en lojal och dedikerad Ret pala !

Tre personlighetsdrag som beskriver dig bra: Glad, dedikerad, lojal.

Hur ser dina planer ut för Cataclysm?: Förstår inte riktigt frågan men gissar på att formen är från innan cata Smile kan skriva min cata progress här.. 12/12 normal 1/12 hc.. i 10m miljö.

Accepterar du Bacons regler? Japp Smile

Hur ser ditt UI ut? hxxp://img189.imageshack.us/i/skrmavbild20110211kl121.png/
DBM är i mitten av skärmen ungefär.. kommer nog bli tvungen att bygga om mitt ui lite eftersom det är anpassat efter 10manna raids.. men kommer fixas Smile

Nanek
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Nanek, Retribution paladin (Accepted) Empty Sv: Nanek, Retribution paladin (Accepted)

Inlägg  Nalenia sön feb 13, 2011 5:59 pm

Accepted! msg någon officer online om du har några frågor
Nalenia
Nalenia

Posts : 86
Join date : 10-11-05

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet