Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Yetty, Warrior, Fury (declined)

2 posters

Gå ner

Yetty, Warrior, Fury (declined) Empty Yetty, Warrior, Fury (declined)

Inlägg  Yetty ons feb 16, 2011 2:15 pm

IRL-Information

Namn:
Gunnar

Ålder:
16 år

Sysselsättning(Skola/Jobb):
Pluggar samhälle ekonomi på gymnasiet, i samma klass som Cones.

Vart bor du?
Sundsvall

Hur mycket spelar du i snitt per vecka:
Det blir en hel del spelande för mig, men har en flickvän och så tränar jag bandy dock så är den säsongen slut men ungefär en 30h+ i veckan.

Av 3 (Torsdag, Söndag och måndag) raid dagar i veckan, hur många kan du spela på?
Just nu tyvär så kan jag inte alla söndagar, har bandymatcher.(Har iof bara 2 helger kvar, sen kan jag alla dagar.)

In-game Information

Karaktärens namn:
Yetty

Armory link:
http://eu.battle.net/wow/en/character/chromaggus/yetty/simple

Talents: Motivera varför ni har just den här spec'en.
Spec'en jag kör med, använder jag för att den har bra dps, och jag får även ökad healing av raidmedlemmar, vilket kan vara användbart ifall att jag skulle hamna i knipa. En fråga i fury spec är om man ska ha 3 i "Deep wounds" eller 3 i "Incite". Jag väljer 3 i Deep wounds, det ger mig en stabilare dps och Heroic strike är sällan värt ragen som den använder. Specen "heroic fury" har jag lagt in efter som det kan skapa mycket problem om man sitter fast nånstans i en raid och behöver komma därifrån snabbt.

Välj en intressant boss, beskriv hur du spelar på den (Vilka spells och varför):
Som sagt så har jag haft en långt break sen TBC vilket betyder att jag inte har varit med om några speciella bossar som känns värt att skriva om hur jag gör, men jag följer min rotation till max i alla situationer och är alltid redo med en interrupt då det krävs.
Vilka stats är viktiga för dig? (Tex Intellect, Agility, Haste etc) Börja med ditt bästa stats!
Mina viktigaste prioraties är expertise och hit. Om jag inte går efter dessa så träffar jag inte mobben och då får jag inge rage. Utan rage, inge DPS. Efter det går jag på strength och Crit. Strength ger mig mer AP och crit har jag jämfört med haste och crit lönar sig mer.

Professions och förklara varför du valde just dem:
Mining och Blacksmithing
. Mining är ganska självklart till BS dessutom att gems som jag får sparar pengar, eftersom jag då kan få gratis gems.
BS kände jag skulle funka för mig eftersom jag då kunde göra mitt chest och även lägga in extra gem slots i bracers och handskar. Plus att jag får gratis Beltbuckle.

Nuvarande/senaste guild:
Cold Fusion@Dragonmaw@Alliance –

Anledning till att du har lämnat:
Cones (Min RL polare) som jag lirade med på Dragonmaw, bytte till Chromaggus och själv så tyckte jag att Dragonmaw var lite lame att spela på själv.

Tidigare raid erfarenhet inom WoW
(om du har progressat mycket på en alt, lägg till namnet på den karaktären undertill)

Vanilla:Spelade
Spelade på min rogue som hette Andinora på Earthern Ring. Jobbade mig genom ZG med denna. Dock var man riktigt ung vid detta lag så hann inte med så mycket progress.

The Burning Crusade:
Spelade fortfarande på min rogue, och tog Kara och körde Gruul också.

Wrath of the Lich King
:Under mitten av TBC lade jag av, eftersom jag då hade tappat intresset men nu sprudlar det igen.


Har du en fungerande mic?:
Ja det har jag

Kommer du våga använda denna?:
Självklart att den kommer användas

Har du mumble? (om ej, installerar du det tills första raiden?):
ja, men det verkar vara ett litet problem med det eftersom jag bara kan prata om jag har mumble uppe, dvs inte när jag har wow uppe. Fixar det så snabbt jag kan.

Diverse frågor

Hur skyddar du ditt account?
Jag använder Authenticator plus att jag byter lösenord då och då.

Har du problem med progress wipes? Motivera
Det är inte kul med whipes men samtidigt blir man så mycket gladare när man fått ner en boss man kämpat med ett tag. Utan whipes är det ingen utmaning och det är utmaningarna som gör spelet roligt.

Vad har du med dig till en raid?
Flasks, Food, Pots och ett gott humör.

Vad är ditt nästa personliga mål i WoW? (Achievements, reputation, mounts etc)
Mitt mål är inte så jättehögt eftersom jag nyss börjat spela igen, men 13/13 HC skulle ju inte vara helt fel. Och få lära känna nytt trevligt folk.

Känner du någon i Bacon?
Jag känner Tösn, Madelené och Cones.

Vad förväntar du dig av Bacon?
En trevlig och aktiv Gulid, det har jag redan märkt. Och många roliga upplevelser inom WoW.

Vad spelar du för andra spel än WoW?
Jag har spelat CS men nu är det WoW för hela slanten.

Hur håller du dig uppdaterad om din klass?
Jag läser patch notes och EJ.

Positivt och negativt om dig, vad kan vi tjäna på att ta in dig?
Jag har ett bra tålamod och är koncentrerad då det gäller, jag är väldigt engagerad då det gäller andras upplevelser också och inte bara min, dvs att jag kommer alltid försöka göra så lite misstag som möjligt och prestera så bra som möjligt. Negativt skulle kunna vara att jag har matcher 2 helger framåt, och att jag inte har spelat sen 2 år tillbaka.

Tre personlighetsdrag som beskriver dig bra:
Trevlig, lugn och engagerad.

Hur ser dina planer ut för Cataclysm?:
Att få börja raida inom en snar framtid, antingen med denna karaktär eller min Rogue "Grepen" som är social i guilden. Mitt mål är att den ska vara 85 till helgen.

Accepterar du Bacons regler? Ja.


Hur ser ditt UI ut? (Visa helst i en raid miljö, om det inte går, var säker på att visa ALLA hidden addons, så som DBM, NTK, etc. <-- Viktigt)
För tillfället sitter jag på skolan och kan tyvärr inte länka någon print på min UI (Sitter på skolan), Jag slänger upp en print så fort jag kommer hem.
Men jag kör med: Omen, DBM, Rage Bar, Atlas Loot, Bartender, Grid.

Yetty

Posts : 1
Join date : 11-02-16

Till överst på sidan Gå ner

Yetty, Warrior, Fury (declined) Empty Sv: Yetty, Warrior, Fury (declined)

Inlägg  Nalenia lör feb 19, 2011 12:45 am

Declined
Nalenia
Nalenia

Posts : 86
Join date : 10-11-05

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet