Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

andreas utberg (declined)

2 posters

Gå ner

andreas utberg (declined) Empty andreas utberg (declined)

Inlägg  Magebane mån jan 31, 2011 5:28 pm


IRL-Information
Namn:Andreas utberg , amanda johansson vi delar Smile

Ålder: 18 och 19

Sysselsättning(Skola/Jobb):går 3 året på bygg men kommer förmodligen hålla på med events i framtiden

Vart bor du? jag bor i trollhättan

Hur mycket spelar du i snitt per vecka: 40-45 timmar

Av 3 (Torsdag, Söndag och måndag) raid dagar i veckan, hur många kan du spela på? Kan spela alla dagar kan bli förhinder ibland om jag är med tjejen men meddelar detta direkt isf:)


In-game Information

Karaktärens namn:Magebane

Talents: Motivera varför ni har just den här spec'en. fire och arcane och jag är fire för det är bra dps och kul att spela och är även arcane för det är kul att crita med dock inte bra dps just nu.

Välj en intressant boss, beskriv hur du spelar på den (Vilka spells och varför): Hmm jag gillar argaloth för det är i princip bara att dpsa Smile kul och rolig boss liksoom och jag kör först flame orb mirror image och såklart living bomb hela tiden ska dom poppa Smile sen kör jag fire ball tills pyroblast blir instant och så fortsätter jag så gör även fire blast..

Vilka stats är viktiga för dig? (Tex Intellect, Agility, Haste etc) Börja med ditt bästa stats! Hit-crit-mastery

Professions och förklara varför du valde just dem:Enchanting 525 och alla recipte utan 2, valde detta för att det är bra och man tjänar pengar på detta och kan ävn hjälpa folk i guilden och så har jag jc 504 för det är bra att ha på mats och kan även hjälpa guilden där också..

Nuvarande/senaste guild: the ultimate few och vill lämna dom för dom raidar itne så mkt och jag behöver en raid guild och vet att ni är uber:)

Anledning till att du har lämnat: Har itne lämnat ännu


Tidigare raid erfarenhet inom WoW.
(om du har progressat mycket på en alt, lägg till namnet på den karaktären undertill)

Vanilla:har itne kört 60 så inte någon erfarenhet där men vet ju hur man gör onyxia

The Burning Crusade:klarat bt och sunwell på en alt som jag sedan sålde så har börjat om.

Wrath of the Lich King: klarat icc 10 bara på alt för spela alli förut och dom är itne bra på raida den guilden jag hade..


Har du en fungerande mic?: nej men köper en direkt..

Kommer du våga använda denna?: JA om det verkligne behövs ställer jag alltid upp på guilden.

Har du mumble? (om ej, installerar du det tills första raiden?): nej men installerar detta:)

Diverse frågor
Hur skyddar du ditt account?Jag har en sak på iphonene så jag måste skriva in extra siffror när jag loggar in på battle net riktigt säkert.

Har du problem med progress wipes? Motivera.nej om vi wipar så är det helt okej man måste ju alltid bli bättre och bättre tillslut klarar man det.

Vad har du med dig till en raid? eftersom ajg är mage så har jag ju table så jag har med mig flaskor med haste etc..

Vad är ditt nästa personliga mål i WoW? (Achievements, reputation, mounts etc)anchiments

Känner du någon i Bacon?nej men har pratat med några stycken och alla är sjukt trevliga

Vad förväntar du dig av Bacon?att ha kul och sociala och det vet jag att ni är har redan märkt detta .

Vad spelar du för andra spel än WoW?HON

Hur håller du dig uppdaterad om din klass?Läser i forums och på hemsidan

Positivt och negativt om dig, vad kan vi tjäna på att ta in dig?Ni kan tjäna en rolig kille och tjej som gillar wow och gör vårt bästa ... alltid posetiva och försöker alltid hjälpa till. det negativa är just nu att jag tränar fire spec så kanske inte gör den bästa dpsen men när jag väl fått lite hum om fire så ska det nog smälla till bra med dps

Tre personlighetsdrag som beskriver dig bra:
glad,social,galen

Hur ser dina planer ut för Cataclysm?:bli bra och få ner alla bossarna:)

Accepterar du Bacons regler?
Ja jag accpeterar dom och hoppas att få joina

Magebane
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

andreas utberg (declined) Empty Sv: andreas utberg (declined)

Inlägg  Larrabee mån jan 31, 2011 5:57 pm

Hur ser ditt UI ut? (Visa helst i en raid miljö, om det inte går, var säker på att visa ALLA hidden addons, så som DBM, NTK, etc. <-- Viktigt)
Lägg upp bilden på imageshack.us sedan länka url, ändra http till hxxp, annars försvinner länken när du postar





Larrabee
Larrabee

Posts : 39
Join date : 10-11-06

Till överst på sidan Gå ner

andreas utberg (declined) Empty magebane

Inlägg  andreas mån jan 31, 2011 7:13 pm

Jag kör med atlas loot och med damage meter och så även med beadly boss mode .. jag kan itne raida för har ingen guild att raida med så kan tyvärr inte ta en bild Sad men ni kommer märka om jag är med er i raid och jag vill jätte gärna joina er jag är glad att en svensk guild är så bra och att ni har raidat länge och vet vad ni gör Smile

andreas
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

andreas utberg (declined) Empty Sv: andreas utberg (declined)

Inlägg  Larrabee mån jan 31, 2011 7:17 pm

Kan du ta en bild på ditt ui så vi får se hur det ser ut?
Visa hidden addons såsom ntk etc.
Larrabee
Larrabee

Posts : 39
Join date : 10-11-06

Till överst på sidan Gå ner

andreas utberg (declined) Empty magebane

Inlägg  andreas mån jan 31, 2011 9:09 pm

vad menar du med hidden addons alltså dom addonsen jag har är deadly boss mode atlas loot och recount .... ledsen att jag inte fattar hehe jag bara dpsar hehe Smile men förklara vad du menar så fixar jag en bild Smile ska jag bara logga in och printa eller vad menar du ??

andreas
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

andreas utberg (declined) Empty magebane

Inlägg  andreas mån jan 31, 2011 9:13 pm

AHa jag kör med högsta grafiken på spelet :_) men jag får plats med alla på skärmen och allt har liksom 24 tums skärm så det är lugnt Smile hehe

andreas
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

andreas utberg (declined) Empty Magebane

Inlägg  andreas mån jan 31, 2011 11:19 pm

det borde gå där:

andreas
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

andreas utberg (declined) Empty magebane

Inlägg  andreas mån jan 31, 2011 11:20 pm


andreas
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

andreas utberg (declined) Empty Sv: andreas utberg (declined)

Inlägg  Nalenia tis feb 01, 2011 12:49 am

Declined
Nalenia
Nalenia

Posts : 86
Join date : 10-11-05

Till överst på sidan Gå ner

andreas utberg (declined) Empty Sv: andreas utberg (declined)

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet