Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

xantine, paladin retribution (Declined)

2 posters

Gå ner

xantine, paladin retribution (Declined) Empty xantine, paladin retribution (Declined)

Inlägg  Stegamag sön jan 30, 2011 10:06 pm

IRL-Information
Namn: Fernandes FB: hotmail på fb Isse_coll@hotmail.com
Ålder: 22år
Sysselsättning(Skola/Jobb): jag går i skola :bryggeriets skategymnasium. har flickvänn = sambo, min sysselsättning är wow/skate/flickvänn/skola, precis köpt en ny dator som ska palla spelet för 8papp. går i skola skata spela är det jag gör mer andra ord

Vart bor du? malmö
Hur mycket spelar du i snitt per vecka: väldigt mycket, 5h om dagen 35h i veckan kan hända att jag missar 2 dagar varannan väcka för att jag pluggar, och dom här dagarna är ofc inte raid dagar med guilden kan jag säga dig. jag anpassar min skolgång på hur guilden har sitt sätt att spela

Av 3 (Torsdag, Söndag och måndag)
jag skulle kunna spela alla dom här dagarna. alla passar utmärkt

In-game Information
Karaktärens namn: Xantine
Talents: (7/2/32 )

Den här specen kör jag för jag kan bara köra retri pala. kört det nu när jag lvlat upp & tycker det är roligt att göra mycket damage. fick specen av en kompis han sa att den var bra, och nu när jag har haft specen ett tag så tycker jag att den är mycket bra i både raids och pvp

Välj en intressant boss, Jag började med denna gubben för 1½månad sen, har inte mött några av det som cata har att bjuda på än förutom normals mode men då spelar jag med, först Divine protection, efter försöker få ihop 3 holy till Inquisition ( när det är 3 så blir det som en buff när jag slåt på den) och till attack så använder jag mig av Hammer of Wrath, Exorcism, Templar's Verdict, när jag har 3 Holy Power (bara när jag har 3)
Crusader Strike, Judgement & Holy Wrath, Använder mig även av Seal of Truth ständigt tsm med retri aura och buffen BoM. Guardian of Ancient Kings använder jag till mycket dps när det är boss eller när der är nöd av mycket dps eller ibland om det går bra för att maxa dpsen, men jag pendlar mellan Avenging Wrath (när Zealotry inte är aktiverat & Zealotry (När Avenging Wrath inte är aktiverat) för att hålla en bra dps balance


Vilka stats är viktiga för dig?
Pve är Strength attack power hit rating och crit chance, om de ser bra ut kan jag försöka få in lite haste, det är ultimatum för retri paladin iaf mig. efter som det är de ända jag behöver för raid så måste detta också vara mitt bästa.

Professions och förklara varför du valde just dem: jag har skinning & herbalism, dom är dock på low fortfarande, men jag jobbar på att få upp dom till max. Vrf för det var på den tiden i 60 som jag spelade med skinning & herbalism och det var bra betalande på den tiden, drf blev de samma denna gången.


Nuvarande/senaste guild: ingen
Anledning till att du har lämnat: jag är trött på alla otåliga barn som spelar och väldigt trött på omogna spelare som grinar för en wipe tex, Jag är ute efter en guild som försöker och försöker tills det sitter rätt som ett lag. riktigt team work, man kämpar liksom, som en fotbollsmatch. och det är tsm man gör det, det hjälper inte att hacka på en kille för att han råkade göra ett misstag, som folk ofta brukar göra och där efter leava grina gråta osv, kan förstå om man har dåligt med pengar dock, men man måste försöka mogna som spelare också, komma överens helt enkelt, förklara tacs så att verkligen alla förstår vad som kommer att hända på den här bossen som vi ska möta nu tex, om alla verligen har fattat kan det inte gå mer än Rätt i det här spelet World of warcraft.

Tidigare raid erfarenhet inom WoW

på 60 har jag, inte 70 eller 85

Har du en fungerande mic?: har tyvärr ingen mick för tillfället, min budget räckte tyvärr inte till som student till de också,

Kommer du våga använda denna?: om jag inte kan göra mig förstådd av mitt skrivande, så är det tvunget för mig att skaffa fram en mick, (Ska jag vara helt ärlig så stammar jag faktiskt lite, om det är mumble det vet inte jag, efter som alla andra oftast skrattat åt mig när jag pratat så vill jag egentligen inte ha mick installerad, man kan skriva och lyssna lika bra tycker jag personligen. Har du mumble? (om ej, installerar du det tills första raiden?): om min budget räcker så ja

Diverse frågor
Hur skyddar du ditt account? Genom ultimatum pw och apply i värsta fall på min iphone, har sq sparat, alla cd keys sparat på usb minne

Har du problem med progress wipes? Motivera. Nej verkligen inte, för att komma framot måste man även offra lite.
Vad har du med dig till en raid? [Flask of Titanic Strength] & [Elixir of Mighty Speed]

Vad är ditt nästa personliga mål i WoW?
(klara av spelet, döda alllt innom cata, bara pve hard core) det är mitt mål. att kunna vara så bra så att du är redan beredd på nästa expansion så bra i pve är mitt mål
Känner du någon i Bacon? nej tyvärr såg det på chatten i Og

Vad förväntar du dig av Bacon? ett varm Medtagande i guilden Oberonde av vilket gear man har för tillfället. och om man har gjort något fel vill jag häldre bli bemött på ett snällt sätt som en guild medlem borde bli bemött på och inte på ett sett där man vill radera spelaren från spelet. Jag förväntar mig också ge och ta i guilden som en guild,

Vad spelar du för andra spel än WoW? inget
Hur håller du dig uppdaterad om din klass? blogg apply på min iphone
Positivt och negativt om dig, vad kan vi tjäna på att ta in dig?

Positift: jag är bra på att lägga positiva commentarer när det går dåligt, rycka upp folket om det skulle gå dåligt är jag bra på, Komma itid är jag exakt med, Få polare att sluta bråka, och en riktigt go dpser + ett plus i kanten är att jag e social allmänt i wow fast också om grejer som utanför =)

Tre personlighetsdrag som beskriver dig bra: Lugn, säker, seriös
Hur ser dina planer ut för Cataclysm?: Mina planer just nu är att komma med bacon till mål som att vara redo för nästa expansion med Bacon Guild

Accepterar du Bacons regler? ja

Jag har normalt UI, det ända är extra bars i stället för dom vanligare närmare gubben som jag använder med musen.


Mvh Fernandes da silva en go gubbe som flyttade ifrån gbg till malmö! hehe Smile

Stegamag
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

xantine, paladin retribution (Declined) Empty Sv: xantine, paladin retribution (Declined)

Inlägg  Svartnisse sön jan 30, 2011 10:12 pm

Har du en fungerande mic?: har tyvärr ingen mick för tillfället, min budget räckte tyvärr inte till som student till de också,

Köp en mic för 25kr på INET, Komplett, Elgiganten osv. Behöver inte vara något hightech för 2 tusen kr. Att kunna Kommunicera är ett utav det viktigaste momenten "Enligt mig". Tror t.o.m ICA säljer sån skit Very Happy Bra apply annars.

GL!

Svartnisse
Svartnisse
Svartnisse

Posts : 19
Join date : 10-12-16

Till överst på sidan Gå ner

xantine, paladin retribution (Declined) Empty Sv: xantine, paladin retribution (Declined)

Inlägg  Nalenia sön jan 30, 2011 10:26 pm

Declined
Nalenia
Nalenia

Posts : 86
Join date : 10-11-05

Till överst på sidan Gå ner

xantine, paladin retribution (Declined) Empty Sv: xantine, paladin retribution (Declined)

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet