Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

xantine, paladin retribution (Declined)

2 posters

Gå ner

xantine, paladin retribution (Declined) Empty xantine, paladin retribution (Declined)

Inlägg  Stegamag sön jan 30, 2011 10:06 pm

IRL-Information
Namn: Fernandes FB: hotmail på fb Isse_coll@hotmail.com
Ålder: 22år
Sysselsättning(Skola/Jobb): jag går i skola :bryggeriets skategymnasium. har flickvänn = sambo, min sysselsättning är wow/skate/flickvänn/skola, precis köpt en ny dator som ska palla spelet för 8papp. går i skola skata spela är det jag gör mer andra ord

Vart bor du? malmö
Hur mycket spelar du i snitt per vecka: väldigt mycket, 5h om dagen 35h i veckan kan hända att jag missar 2 dagar varannan väcka för att jag pluggar, och dom här dagarna är ofc inte raid dagar med guilden kan jag säga dig. jag anpassar min skolgång på hur guilden har sitt sätt att spela

Av 3 (Torsdag, Söndag och måndag)
jag skulle kunna spela alla dom här dagarna. alla passar utmärkt

In-game Information
Karaktärens namn: Xantine
Talents: (7/2/32 )

Den här specen kör jag för jag kan bara köra retri pala. kört det nu när jag lvlat upp & tycker det är roligt att göra mycket damage. fick specen av en kompis han sa att den var bra, och nu när jag har haft specen ett tag så tycker jag att den är mycket bra i både raids och pvp

Välj en intressant boss, Jag började med denna gubben för 1½månad sen, har inte mött några av det som cata har att bjuda på än förutom normals mode men då spelar jag med, först Divine protection, efter försöker få ihop 3 holy till Inquisition ( när det är 3 så blir det som en buff när jag slåt på den) och till attack så använder jag mig av Hammer of Wrath, Exorcism, Templar's Verdict, när jag har 3 Holy Power (bara när jag har 3)