Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Tanttjyven - Ret/Holy paladin (Declined)

Gå ner

Tanttjyven - Ret/Holy paladin (Declined) Empty Tanttjyven - Ret/Holy paladin (Declined)

Inlägg  Tanttjyv sön feb 20, 2011 9:14 pm

IRL-Information
Namn: Daniel
Ålder: 24
Sysselsättning(Skola/Jobb): Jobbar med Entreprenad (Maskin förare)
Vart bor du? Strängnäs
Hur mycket spelar du i snitt per vecka: Sitter inne i stort sett hela dagarna
Av 3 (Torsdag, Söndag och måndag) raid dagar i veckan, hur många kan du spela på? Alla


In-game Information
Karaktärens namn: Tanttjyven
Armory link: eu.battle.net/wow/en/character/chromaggus/tanttjyven/simple
Talents: Motivera varför ni har just den här spec'en. Ja vad ska man säga. Det finns inte så mycket att ändra på kanske lite småsaker beroendes på vad man ska göra.
Välj en intressant boss, beskriv hur du spelar på den (Vilka spells och varför): Rent generellt så gör jag samma på alla bossar. Börjar med wings,Guardian och trinket. När wings är slut kör jag zealotry o spammar TP.
Sen är det ju bara att köra på alla cds när dom går av cooldown.
Vilka stats är viktiga för dig? (Tex Intellect, Agility, Haste etc) Börja med ditt bästa stats! Str, Hit,Exp,Crit
Professions och förklara varför du valde just dem: Har precis bytt så dom är påväg upp. det är så att jag håller på att fixa prot gear. så då har jag valt mining eftersom det ger stamina. och så körde jag BS till det så man kan crafta saker osv.
Nuvarande/senaste guild: Violators
Anledning till att du har lämnat: Dom har gått social och jag vill köra pve.


Tidigare raid erfarenhet inom WoW
(om du har progressat mycket på en alt, lägg till namnet på den karaktären undertill)

Vanilla: Körde mest pvp.

The Burning Crusade: Det mesta på min rogue (Noxiuz)

Wrath of the Lich King: 9/12 hc i icc


Har du en fungerande mic?: Ja den funkar
Kommer du våga använda denna?: Självklart
Har du mumble? (om ej, installerar du det tills första raiden?): Det har jag

Diverse frågor
Hur skyddar du ditt account? Authenticator
Har du problem med progress wipes? Motivera. Nej, om man whipar gör man fel. då får man ta lärdom av det och göra bättre nästa gång.
Vad har du med dig till en raid? Pots, Buffmat, Os gear.
Vad är ditt nästa personliga mål i WoW? Mitt mål är ju att ha roligt för det första. Progress i det man gör. Om man som nu i mitt fall tex. inte kan raida så tröttnar man ganska fort.
Känner du någon i Bacon? Nej tyvärr så gör jag ju inte det
Vad förväntar du dig av Bacon? Man kan ju inte förvänta sig mer än vad man ger så att säga. Så om man ger allt så kan man ju hoppas på att man kan komma vidare och roligt.
Vad spelar du för andra spel än WoW? HoN, SC2
Hur håller du dig uppdaterad om din klass? Mmo och så brukar jag kolla på spelare i topguilder.
Positivt och negativt om dig, vad kan vi tjäna på att ta in dig? Glad social kille som gör det jag kan utan att gå stoneface o missa saker.
Tre personlighetsdrag som beskriver dig bra: Glad, Fokuserad, Fast Learner
Hur ser dina planer ut för Cataclysm?: Njae jag är väl ute efter raid progress några andra större planer har jag nog inte
Accepterar du Bacons regler? Ja det var det första jag kollade innan jag ens började med att skriva en apply

Hur ser ditt UI ut? Jag vet inte om nu behöver nån bild på det. Jag kör med standard UI.

Tanttjyv
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Tanttjyven - Ret/Holy paladin (Declined) Empty Sv: Tanttjyven - Ret/Holy paladin (Declined)

Inlägg  Nalenia sön feb 20, 2011 9:37 pm

Ja vill vill verkligen se ditt ui
Nalenia
Nalenia

Posts : 86
Join date : 10-11-05

Till överst på sidan Gå ner

Tanttjyven - Ret/Holy paladin (Declined) Empty Sv: Tanttjyven - Ret/Holy paladin (Declined)

Inlägg  Nalenia mån feb 21, 2011 2:20 am

Declined
Nalenia
Nalenia

Posts : 86
Join date : 10-11-05

Till överst på sidan Gå ner

Tanttjyven - Ret/Holy paladin (Declined) Empty Sv: Tanttjyven - Ret/Holy paladin (Declined)

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet