Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Smúrf Rogue Assassination apply (Accepted)

5 posters

Gå ner

Smúrf Rogue Assassination apply  (Accepted) Empty Smúrf Rogue Assassination apply (Accepted)

Inlägg  Smúrf tis feb 08, 2011 8:26 pm

IRL-Information
Namn: Emil
Ålder:19 år gammal
Sysselsättning(Skola/Jobb): Jobbar med underhålls arbete
Vart bor du? Nära västerås
Hur mycket spelar du i snitt per vecka: Minst 20 timmar
Av 3 (Torsdag, Söndag och måndag) raid dagar i veckan, hur många kan du spela på?
alla 3 dagarna.

In-game Information
Karaktärens namn:Smúrf
Talents: Assassination, jag tycker min spec är den som funkar bäst just nu, får ut mest Dps av den och ni sett att jag specat Dealy brew istället för deadened nerves är det för att jag fick ofta slowa, cite:a i min förra guild
Välj en intressant boss, beskriv hur du spelar på den (Vilka spells och varför):
cho'gal: Jag spelar Smart och öppet, menas med att jag har ett öga runt mig hela tiden, kolalr efter "big add" och flames,samtidigt som man måste tänkta på mindecontrol och vara med på en stun och det behövs.
Och vara focuserad på vad alla andra gör.
Vilka stats är viktiga för dig? (Tex Intellect, Agility, Haste etc) Börja med ditt bästa stats!
Agility,Hit,mastery,haste,crit
Professions och förklara varför du valde just dem:
Leatherworking,skinning, LW valde jag för att kunna sälja epic och hjälpa guild med No fee epics så klart. skinning för att leavla Lw, men planerar på att byta till Jc för att öka min Bonus från gmes.
Nuvarande/senaste guild:Magister artium
Anledning till att du har lämnat: Spelade med nära vänner och mycket folk som jag känt förut, Blev ett stort bråk och jag kände att hela guildet försökte lappa ihop dom öppna såren, men dom gick bara öpp hela tiden, så att säga.

Tidigare raid erfarenhet inom WoW
(om du har progressat mycket på en alt, lägg till namnet på den karaktären undertill)

Vanilla:Inte mycket

The Burning Crusade:
Till Bt med /halva rogue, halva resto druid.
Wrath of the Lich King: Allt Utom LK,villket var mycket trist för att vi wipe på han bra många ggr. Warr/druid/rogue. även spelat warlock i naxx 25man

Har du en fungerande mic?: Ja
Kommer du våga använda denna?: Självklart
Har du mumble? Ja (om ej, installerar du det tills första raiden?):

Diverse frågor
Hur skyddar du ditt account? Genom att vara mycket försiktig med min dator. Inga idiotiska sidor, blev hackad en gång, sen dess så håller man extra noga koll.
Har du problem med progress wipes? När jag var ny till wow (BC) så hade vi mycket problem med sista bossen i karazhan, men efter många wipes så fick vi ner han, vi trodde att vi bara hade sån otur att vi fick "eldkloten" mitt i bland oss hela tiden, men annars inte mer än normalt, 3-5 försökt beroende på boss.
Vad har du med dig till en raid? Flaks, buff food, Mat, och min fulla focus.
Vad är ditt nästa personliga mål i WoW? Att ha guild, skaffa nya vänner och döda deathwing så klart.(Achievements, reputation, mounts etc)
Känner du någon i Bacon? Nej tror inte det.
Vad förväntar du dig av Bacon? att ni ska ge mig roliga raids, vänner och aldrig sluta ett raid för att vi wipe:ar .
Vad spelar du för andra spel än WoW? Hon, cod blackops. just nu.
Hur håller du dig uppdaterad om din klass? Självklart.
Positivt och negativt om dig, vad kan vi tjäna på att ta in dig?
Positivt ja för att jag är fullt medveten om vad jag gör i ett raid, Jag är en rolig och snäll kille, Negativt kan vara att jag är lite slö på att skriva/ läsa och jag har inte alltid ögonen på chatten.
Tre personlighetsdrag som beskriver dig bra:
Glad, viljestark, Hjälpsam.
Hur ser dina planer ut för Cataclysm?:
Försöka ha så mycket kul som möjligt.
Accepterar du Bacons regler? Ja

Smúrf
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Smúrf Rogue Assassination apply  (Accepted) Empty Sv: Smúrf Rogue Assassination apply (Accepted)

Inlägg  Larrabee tis feb 08, 2011 9:14 pm

Hur ser ditt UI ut? (Visa helst i en raid miljö, om det inte går, var säker på att visa ALLA hidden addons, så som DBM, NTK, etc. <-- Viktigt)
Lägg upp bilden på imageshack.us sedan länka url, ändra http till hxxp, annars försvinner länken när du postar
Larrabee
Larrabee

Posts : 39
Join date : 10-11-06

Till överst på sidan Gå ner

Smúrf Rogue Assassination apply  (Accepted) Empty BIld

Inlägg  Smurf tis feb 08, 2011 10:14 pm

Smúrf Rogue Assassination apply  (Accepted) Wowscrnshot011911191435


Smurf
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Smúrf Rogue Assassination apply  (Accepted) Empty !

Inlägg  smurf tis feb 08, 2011 10:15 pm

Den vart halv? :S

smurf
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Smúrf Rogue Assassination apply  (Accepted) Empty Sv: Smúrf Rogue Assassination apply (Accepted)

Inlägg  Hawkward tis feb 08, 2011 11:06 pm

Länka mig till spreadsheat/weights för din klass och spec.
Hawkward
Hawkward

Posts : 10
Join date : 11-02-07
Age : 33
Location : Sundsvall

Till överst på sidan Gå ner

Smúrf Rogue Assassination apply  (Accepted) Empty Sv: Smúrf Rogue Assassination apply (Accepted)

Inlägg  Smurf tis feb 08, 2011 11:20 pm




Om det var det du menade.

Smurf
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Smúrf Rogue Assassination apply  (Accepted) Empty Sv: Smúrf Rogue Assassination apply (Accepted)

Inlägg  Svartnisse tis feb 08, 2011 11:31 pm

Ser att du kör med xperl som jag även också gjorde förut innan jag bytte till grid.

Detta är bara ett tips elelr smak sak men tbh

Installera Grid och gridstatusraiddebuff. Lättare att se vilka personer som får skit på sig. Och det är även mycket snyggare å mer " Clean " Razz.

Peace
Svartnisse
Svartnisse
Svartnisse

Posts : 19
Join date : 10-12-16

Till överst på sidan Gå ner

Smúrf Rogue Assassination apply  (Accepted) Empty Sv: Smúrf Rogue Assassination apply (Accepted)

Inlägg  Smurf tis feb 08, 2011 11:36 pm

Tackar, ska prova. tanken har aldrig slagit mig förut Very Happy

Smurf
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Smúrf Rogue Assassination apply  (Accepted) Empty Sv: Smúrf Rogue Assassination apply (Accepted)

Inlägg  Ninjapaddan ons feb 09, 2011 12:41 am

Hur vet du när bossen kastar en spell för ser inget addon för det?
Ninjapaddan
Ninjapaddan

Posts : 9
Join date : 11-02-07

Till överst på sidan Gå ner

Smúrf Rogue Assassination apply  (Accepted) Empty Sv: Smúrf Rogue Assassination apply (Accepted)

Inlägg  Nalenia ons feb 09, 2011 1:34 am

Accepted
Nalenia
Nalenia

Posts : 86
Join date : 10-11-05

Till överst på sidan Gå ner

Smúrf Rogue Assassination apply  (Accepted) Empty Sv: Smúrf Rogue Assassination apply (Accepted)

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet