Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Elemental/resto shaman (Declined)

2 posters

Gå ner

Elemental/resto shaman  (Declined) Empty Elemental/resto shaman (Declined)

Inlägg  Guest tis feb 01, 2011 2:48 pm

IRL-Information
Namn: Andri Dram
Ålder: 18
Sysselsättning(Skola/Jobb): Studerande, utbildar mig till elektriker
Vart bor du? Göteborg
Hur mycket spelar du i snitt per vecka: Jag spelar ca5-6 timmar per dag
Av 3 (Torsdag, Söndag och måndag) raid dagar i veckan, hur många kan du spela på?
Torsdag och måndag är inga problem och jag kan vara närvarande, varanan söndag går för att flickvännen kräver uppmärksamhet..

In-game Information
Karaktärens namn: Derwahnsin
Talents: Motivera varför ni har just den här spec'en. Elemental är mainspec för att snabba upp lvlandet till 85 (lvl84 för tillfället). Resto som offspec för gearen duger även till det ifall det skulle behövas
Välj en intressant boss, beskriv hur du spelar på den (Vilka spells och varför): Jag har inte raidat så mycket med min shaman (bara lite 10/25 man under Wotlk som resto). Under Vanilla har jag klarat alla end-game raids förutom AQ pga att guildet disbandade och jag inte hade tid att spela nog för att hitta ett nytt. Under vanilla körde jag rogue men accet har blivit hackat 2 gånger och är nu permanent bannat. Roguen hette Saviance.
Vilka stats är viktiga för dig? (Tex Intellect, Agility, Haste etc) Börja med ditt bästa stats! Hit (för att nå cap), int, haste, crit, mastery
Professions och förklara varför du valde just dem: Herbalism, Mining för att tjäna pengar snabbare, jag har aldrig haft en stabil ekonomi i WoW och jag tänkte att det skulle vara dags att ta tag i det på denna charen
Nuvarande/senaste guild: Likes Them Big, ett casual guild med IRL vänner vi har för skoj skull, endast för att vara social
Anledning till att du har lämnat: Jag lämnar detta när jag kan gå med ett guild som har progress som fokus.


Tidigare raid erfarenhet inom WoW
(om du har progressat mycket på en alt, lägg till namnet på den karaktären undertill)
Saviance
Vanilla: BWL, Onyxias Lair

The Burning Crusade: Gruul, Tempest Keep

Wrath of the Lich King: Bara några Pug 10/25man


Har du en fungerande mic?: ja
Kommer du våga använda denna?: ja, det har aldrig varit ett problem tidigare
Har du mumble? (om ej, installerar du det tills första raiden?): Har det ej men installerar självklart om raiden skulle kräva det

Diverse frågor
Hur skyddar du ditt account? jag byter lösenord varje månad för att förhindra att bli hackad igen
Har du problem med progress wipes? Motivera. Jag har inte haft så många raiderfarenheter som jag önskat men wipes har mest berot på att folk inte vetat om taktiker och inte vågat säga till + att guilden jag vart i tidigare har varit något undergearade.
Vad har du med dig till en raid? Flasks, vatten och mat för foodbuffs
Vad är ditt nästa personliga mål i WoW? (Achievements, reputation, mounts etc)
Progress inom de nya raid/instancerna som släppt till Cata, jag är även ett achievement-freak (skaffar alltid så många som möjligt)
Känner du någon i Bacon? Johan Lindén Svartnisse (warlock)
Vad förväntar du dig av Bacon? Att med hjälp av guilden få uppleva Cata endgame och att lära mig min klass bättre på vägen
Vad spelar du för andra spel än WoW? Jag har spelat Aion ett tag men annars spelar jag bara xbox 360
Hur håller du dig uppdaterad om din klass? Jag läser ofta forum och håller mig alltid uppdaterad på ny Patchinfo som kan innebära en ändring av klassens spelsätt och rotations
Positivt och negativt om dig, vad kan vi tjäna på att ta in dig? Jag är undergearad och jag har inte så bra koll på tact men är villig att lägga ner mycket tid för att förbättra båda. jag tror att jag kan hjälpa guilden för att jag alltid varit dedikerat åt mina guild, detta kommer inte vara något undantag. Om jag inte får chansen att raida så ofta är det aldrig fel med sociala människor inom guilden
Tre personlighetsdrag som beskriver dig bra: Social, öppen för kritik och förbättra mig, mycket motiverad när jag väll bestämt mig för att göra något
Hur ser dina planer ut för Cataclysm?: Att satsa all min tid på min shaman och att nå högt inom Cata PvE, hitta ett socialt och seriöst guild som kan hjälpa mig lika mycket som jag kan hjälpa dom
Accepterar du Bacons regler? Ja

Hur ser ditt UI ut? (Visa helst i en raid miljö, om det inte går, var säker på att visa ALLA hidden addons, så som DBM, NTK, etc. <-- Viktigt)
Kan skicka en Printscreen senare

Guest
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Elemental/resto shaman  (Declined) Empty Sv: Elemental/resto shaman (Declined)

Inlägg  Svartnisse tis feb 01, 2011 4:29 pm

Välskriven ansökan bananlåda ! Very Happy

Som sagt tänker inte sitta å kritisera gear o professions det får officers göra Smile.

Som ni kanske märker så går killen i min klass, kan intyga om att han håller sig uppdaterad om sin klass och även andra eftersom han sitter och testar speccs å läser patcher på Dataleketionerna Razz.
Hur han lirar ingame har jag aldrig sätt, vet att han healade ICC någon gång när jag tankade å de gick ju galant "host" Razz.

Men du har min vote!

Å skulle de va något kan jag alltid slå han i skolan.

Peace
Svartnisse
Svartnisse
Svartnisse

Posts : 19
Join date : 10-12-16

Till överst på sidan Gå ner

Elemental/resto shaman  (Declined) Empty Sv: Elemental/resto shaman (Declined)

Inlägg  Nalenia ons feb 02, 2011 1:50 am

Vill ha en UI bild innan vi kan bestämma oss
Nalenia
Nalenia

Posts : 86
Join date : 10-11-05

Till överst på sidan Gå ner

Elemental/resto shaman  (Declined) Empty Sv: Elemental/resto shaman (Declined)

Inlägg  Nalenia mån feb 07, 2011 3:42 am

Declined
Nalenia
Nalenia

Posts : 86
Join date : 10-11-05

Till överst på sidan Gå ner

Elemental/resto shaman  (Declined) Empty Sv: Elemental/resto shaman (Declined)

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet