Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Pozeidon - Enhancement Shaman. Offspecc-Resto (Declined)

2 posters

Gå ner

Pozeidon - Enhancement Shaman. Offspecc-Resto (Declined) Empty Pozeidon - Enhancement Shaman. Offspecc-Resto (Declined)

Inlägg  dennis fre feb 18, 2011 11:50 pm

IRL-Information
Namn: Dennis Ljungberg
Ålder: 17 år
Sysselsättning(Skola/Jobb): Jag studerar på Olympia i Helsingborg, går första året. Och tränar Gym/Boxning
Vart bor du? Billesholm som ligger i Skåne
Hur mycket spelar du i snitt per vecka: Ca 40 Timmar
Av 3 (Torsdag, Söndag och måndag) raid dagar i veckan, hur många kan du spela på? Jag kan raida på alla dagar.


In-game Information
Karaktärens namn: Pozeidon
Armory link: http://eu.battle.net/wow/en/character/chromaggus/pozeidon/simple
Talents: Motivera varför ni har just den här spec'en. Jag spelar som Enhancement eftertsom att jag tycker det är en väldigt explusiv specc, gemfört med elemental så tycker jag att enhancement kräver mer av mig som spelare. Speccen har en väldigt skön rotation som får mig att bara vilja fortsätta dps.a. Enhancement må vara en invecklad specc för vissa, men jag tror inte att det finns någon som kan säga att det är en dålig specc. (ingen specc är dålig såklart, alla speccs behövs beronder på vilken situation)