Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Gongon, Holy Priest. (Accepted)

Gå ner

Gongon, Holy Priest. (Accepted) Empty Gongon, Holy Priest. (Accepted)

Inlägg  Gongon mån feb 14, 2011 2:38 am

IRL-Information
Namn: Lars Forsmarker
Ålder: 24 snart 25
Sysselsättning(Skola/Jobb): Administratör på Easy KB
Vart bor du? Uppsala
Hur mycket spelar du i snitt per vecka: Cirka 8timmar per dag om inte mer.
Av 3 (Torsdag, Söndag och måndag) raid dagar i veckan, hur många kan du spela på?
Kan på alla 3.

In-game Information
Karaktärens namn: Gongon
Armory link: hxxp://eu.battle.net/wow/en/character/chromaggus/gongon/simple
Talents: Började heala som priest i wotlk och eftersom vi hade 1 disc priest började jag köra holy. Tyckte om speccen väldigt mkt och efter att cata kom, älskar jag just nu holy priest Smile
Välj en intressant boss, beskriv hur du spelar på den (Vilka spells och varför): Jag gillar Omnotron Defense System. Mycket som händer och mkt att hålla reda på. Jag växlar mellan aoe healing och singel target healing beroende på vilken boss som är aktiv.
Vilka stats är viktiga för dig? (Tex Intellect, Agility, Haste etc) Börja med ditt bästa stats!
Int, Haste, Mastery, Spirit och crit
Professions och förklara varför du valde just dem: Tailoring och enchanting 525 på båda. Tog enchanting för lättare att ha enchantad gear och tailoring för back enchanten. Proccar väldigt ofta.
Nuvarande/senaste guild: Cool Cats
Anledning till att du har lämnat: Vi ville vara med i toppen på server progress menhar tyvärr inte gått så bra som vi velat. Nu lämnar 2 av våra spelare för att lira arena på heltid och vi andra känner att recruita 2nya spelare och geara dem tar för mkt tid. Därför ligger nu min apply här Smile


Tidigare raid erfarenhet inom WoW
(om du har progressat mycket på en alt, lägg till namnet på den karaktären undertill)

Vanilla:Lirade hunter i en guild vid namn Durance of Hate(Ravenholdt) Huntern hette Blodyxa men heter nu Empha och finns på den här servern. Vi tog MC, Ony och började lite smått i BWL.

The Burning Crusade:Samma guild fast lirade nu holy pally. Dem hetter Satmara och finns även på denna server. Vi tod karazhan, Gruul's Lair, Mag.. Lair Zul'aman. Prova Serpentshrine Cavern och The Eye. Kort efter det disbanda guilden.

Wrath of the Lich King: Lirat många gubbar i denna expansion. Har varit i alla raids tog även LK med min priest.


Har du en fungerande mic?: Ja
Kommer du våga använda denna?: Ja
Har du mumble? (om ej, installerar du det tills första raiden?): Ja

Diverse frågor
Hur skyddar du ditt account? Sjukt svåra password.
Har du problem med progress wipes? Motivera. Nej van vid det
Vad har du med dig till en raid? Flask mat och bra healing.
Vad är ditt nästa personliga mål i WoW? (Achievements, reputation, mounts etc) Klara cata raid hc och vara med i toppen i 3vs3.
Känner du någon i Bacon? Nej, inte vad jag vet.
Vad förväntar du dig av Bacon? Progress raiding och en trevlig speltid.
Vad spelar du för andra spel än WoW? Lirar lite Dead Space 2 på ps3.
Hur håller du dig uppdaterad om din klass? Läser forum i princip varje dag och kollar alltid patcher.
Positivt och negativt om dig, vad kan vi tjäna på att ta in dig? Jag är en mogen och bra spelare som är en riktigt dålig förlorare. Så det blir bra buff för era healers att ta med mig Smile
Tre personlighetsdrag som beskriver dig bra: Snäll glad och tävlingsinriktad
Hur ser dina planer ut för Cataclysm?: Ta alla raids hc.
Accepterar du Bacons regler? Ja

Hur ser ditt UI ut? (Visa helst i en raid miljö, om det inte går, var säker på att visa ALLA hidden addons, så som DBM, NTK, etc. <-- Viktigt)
Lägg upp bilden på imageshack.us sedan länka url, ändra http till hxxp, annars försvinner länken när du postar. hxxp://img689.imageshack.us/i/wowscrnshot021411003115.jpg/

Sådär! Äntligen klar.... Om det är nåt annat ni undrar eller om jag har missat nåt skriv gärna till mig in-game.

MVH
//Lars

Gongon
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Gongon, Holy Priest. (Accepted) Empty Sv: Gongon, Holy Priest. (Accepted)

Inlägg  Nalenia ons feb 16, 2011 1:40 am

Accepted
Nalenia
Nalenia

Posts : 86
Join date : 10-11-05

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet